Monday, January 25, 2010

Stress

Semalam dengan hari ni aku stress sikit, mane dengan nak study Cisco,orang tue nak aku continue study lagi,aku mcm dapat rasekan sometimes life is unfair biler aku terkenangkan kehidupan "seseorang",aku tertekan biler orang tue aku punye expectation is too high for to achieve something spectacular and tremendous background education.

Aku faham perasaan orang tue yg nak anaknye berjaye but sometimes kene la jugak fahami situasi dan perasaan anaknye,aku sayangkan semue yg rapat dengan aku especially family and "seseorang" , tapi kejayaan dan jodoh tu semue ketentuanNya.

Keadaan kepale hotak aku skang ni mmg berserabut dan berterabur tapi aku sentiase sembunyikan stress dan tekanan aku dlm hati dgn ukirkan senyuman dan gelak ketawe kt muke aku. Aku taknk "seseorang" tu hilang dari diri aku jadi aku sentiase ukirkan seribu senyuman yg ikhlas sbb aku sentiase ikhlas pada "seseorang" dan jujur terhadapnya.

Biarlah aku tanggung semue tekanan ni sbb aku pun dah biase hadapi tekanan pun sblom ni sorg2,mane dgn nk cari kerje tetap...kontrak nk habis dah lagi 5 bulan, but ok la sbb experience dah 6 bulan bersama Sime Darby..aku berharap starting from this month and onwards will brings me glory and hopefully I'm gonna succeed in future to fulfill my parent's wish and be with someone I loved..

Tribute to Danial Rafiq, With heart and love to "someone",
tDs-IS

No comments:

Post a Comment