Thursday, January 21, 2010

Just for laugh :-) :-)

SAPE HEBAT

Man : Bapa aku hebat. Dia polis. Semua orang takut

ngan dia.

Ali : Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh

orang tunduk, mesti orangtu tunduk.

Man : Wow! Bapa kau keja apa?

Ali : Tukang gunting rambut.


KELAS BI

Ayah : Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer...!

Apasal hah?

Anak : Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah

kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada

dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila turn

adik jer,bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi

kat adik bulan.


SUDU

Doktor : Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.

Pesakit : Eh! tak boleh la doktor.

Doktor : Kenapa?

Pesakit : Rumah saya ada dua sudu jer.


MAYAT

Cikgu : Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu.

"Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak

mayat."

Hasan : Ali ternampak mayat menaiki basikal ke

sekolah.


TIRU

Cikgu : Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam

exam.

Bapa : Apa bukti awak?

Cikgu : Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah

menemui Pulau Pinang?Seman tulis "Saya tak

tahu"dan anak encik tulis "Kalau engkau tak

tahu, aku lagi la tak tahu".

Laugh for it, Dont fall for it,
tDs-IS

No comments:

Post a Comment